Kategoriler


SON YORUMLAR
Kaan çok eziksin
bsg. yazılımdan anlıyorsan bir işe gir.
İREM
Veri yapıları sınavım var..sınav süresi 30dk ve test..Veri yapılarında bilgili biri ücret karşılığında yardımcı olabilirse çok mutlu olurum..
Eray
29.8.2020 tarihli telefon numaram ile yaptığım yorum, ÖZEL DERS vermek, konu anlatımı yapmak veya freelancer olarak yazılım projelerinde yazılımcı olarak çalışmak içindir. Ödev yaptırmak, sınava girmek gibi isteklere geri dönüş yapmıyorum.
Tatar Ramazan
CLASS (Inheritance, abstract, interface, static) Kurallar: 1- Abstract ve interface classlarda new ile obje oluşturulamaz. Bu kural static sınıflar için de geçerlidir. 2- Statik metotlardan yalnızca statik değişken ve metotlar çağırılır. 3- Sınıfın tüm objeleri statik alanın aynı değerini paylaşır. 4- Sınıftan her obje oluştuğunda statik değişken değeri sıfırlanmaz kaldığı yerden devam eder. 5- Statik alana sınıftan obje oluşturmadan direk ulaşılabilir. 6- Statik değişken her zaman bir değere sahiptir. Nümerik değerler için değer atanmadıysa değeri sıfırdır. 7- Virtual metod, abstract ya da static olamaz. 8- Bir metod ya da properties override edilirken tipi değiştirilmez. 9- Türetilen sınıfta metod override edilmemişse ana sınıftaki içerik geçerli olur. 10- Bir interface uygulayan metod public olmalıdır. 11- Static metod abstract, virtual, override olamaz. 12- Properties?ler abstract ya da virtual olabilir. 13- Türetilen sınıf ana sınıftaki tüm abstract metodları uygulamazsa o da abstract olmalıdır. 14- Abstract metod içeren sınıf da abstract olmalı. 15- Abstract metod otomatikman virtual olur. 16- Türetilen sınıf abstract classtaki tüm metodları uygulamalıdır. 17- Virtual metod birden fazla türetilen sınıfta yeniden tanımlanabilir. 18- Bir sınıf birden fazla interface?i aralarına virgül konularak kullanabilir. 19- Interface tek başına hiçbir uygulama sağlamaz. 20- Abstract metod gövde içermez ve ana sınıf tarafından uygulanamaz. 21- Abstract sınıf içinde statik ya da virtual metod tanımlanabilir. 22- Bir interface metod uygulanırken public değilse başına tanımlandığı interface koyulur. 23- Protected tanımlanan field?a sadece türev sınıf içinden erişilir. 24- Fields (alanlar) virtual ya da abstract olamaz. 25- Interface?ler fields içermez. Properties içerebilir. 26- Bir constructor base ile miras alıyorsa hem aldığı mirası hem kendi içindekini uygular. İçi boşsa yalnızca kalıtım aldığını uygular. Miras alırken de derived (türetilen) classtaki parametre değerini esas alır. 27- Interface metod implemente edilirken override yazılmaz. Override virtual ya da abstract metodlar uygulanırken kullanılır.
World
Hello PIO
PIO
hello world
Tatar Ramazan
2009-10 yıllarında millet maaşını yazardı yüksek miktarlar alırlardı şimdi kimse yazmıyor zavallılar sürünüyorlar. Yanlışsam, durumunuz iyiyse çıkın yanlışlayın beni. Az bir kısmınız mutlu olacak diğerleri kıvransın dursun.
Tatar Ramazan
çok para bayılacaklar osuracaklar, sıçacaklar size zort zort zort...muhahah, puahahah...
tatminsiz
10.000 tl den aşağı çalışmam.

java ve c# ı yalayıp yuttum mssql oracle pl sql ibm db2 biliyorum. projeler yaptım kaç para alcam?
memnun
Muhasebe bölümünden bilişime geçtim 2 ay geride kaldım şimdi geri muhasebeye nakîl verdim ama bu parayı duyunca çallşmaya başladım
muhendis
Eskidendi o çok eskiden..mühendisler artık aç..4 yıllık mühendisim aldığım ücret 5000 tl...
cengiz
Ben de bilmiyorum faidesini...
orhon
ilk önce sql sonra t-sql

Bilgisayar Mühendisleri
Here is the website inspired me to use 
it as a guide when I tried to define 
myself as an engineer candidate a few 
years ago. It really helped me to work
 and study feeling in confidence with 
being on the right way. I suggest this 
website to whom it may direct her/his 
to find the right career path. It 
includes many articles varies from 
real life experiences to detailed 
software engineering issues. But the 
most dignified parts for me are the 
articles in general and career titles.
Son okunan makaleler:
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Bilgi Teknolojileri sektöründe AR-GE’den ne anlıyoruz?
CD ve DVD olmadan USB bellekten Windows Vista nasıl kurulur?
Oracle Performanslı Index Kullanımı
Sıralamanız Ne?
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Bilgisayar Mühendisleri Kaç Para Alır?
Bilgisayar Mühendisi olacaklara üniversite seçme rehberi?
Staj Yeri Nasıl Bulunur? Staja hazırlık olarak neler yapmalıyım?
Oracle - Query Optimizer
Bilgisayar Mühendisi Ne İş yapar? Program Nedir? Çeşitli Sorular?
2016 ekonomik krizi
Çok okunan blog yazmanın 10 sırrı
Bilgisayar Mühendisi olacaklara üniversite seçme rehberi?
7 adımda patlak mühendisi tanıma rehberi?
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Bilgisayar mühendisliği öldü?
Bilgisayar Mühendisleri Ne İster?
Gül'den gençlere öğütler: Boşa zaman geçirmeyin
Bilgisayar Mühendisleri Kaç Para Alır?

Bilgisayar Mühendisleri Portalı

En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler

IT sektörüne hizmet veren bir danışmanlık firmasının IT firmalarında çalışan yöneticiler ve karar verici konumunda bulunan kişiler arasında yaptığı ankete göre üniversitler arasında bir sıralama yapıldı. Yapılan ankette yöneticilere çalışan personelin çalışkanlığından üretkenliğine, takım içinde çatışma sıklıklarından bireysel yeteneklere, okuldan yeni mezun olanların bilgilerinden çabuk öğrenmeye kadar 48 konuda çalışan bilgisayar mühendislerini üniversitelerine göre değerlendirmeleri söylenmiş. Yöneticilerin yaptığı seçimlere göre üniversitelerin bilgisayar mühendisliği sıralamasında ilk 10 şöyle:

1. İstanbul Teknik Üniversitesi
2. Yıldız Teknik Üniversitesi
3. İstanbul Üniversitesi
4. Marmara Üniversitesi
5. Ege Üniversitesi
6. Boğaziçi Üniversitesi
7. Bilkent Üniversitesi
8. Galatasaray Üniversitesi
9.
Hacettepe Üniversitesi
10. Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Bu makaleyi beğendin mi? Yorumunu Yaz!







Sizden Gelen Yorumlar:

Yorum Yazın

benmyo(7.3.2010 01:46:13)
Siz daha döngü kuramazken biz framework parçalıyorduk yeter artık myolar algoritma falan bilmiyor değil bunu da nereden çıkardınız kaç tane myo ile çalıştın. Doğrudur matematik derslerimiz hafif türev integral vb. şeylerden fazla anlamıyoruz ingilizcemizde mükemmel değil okuduğumuzu anlayacak uygulayacak kadar var şükür ama algortima kuramadığımızı kim söyledi myoda ilk öğretilen şey verimli kod yazmadır şişmiş kod değil. Javadaki sorting algortimalarının hangisini ne zaman kulanacağını bilmeyenmi ararsın, kabarcık sıralamadan başka sıralama algosu bilmeyenmi, veri yapılarını duymamış, pointer ne işe yarar bilmeyen muhendismi ararsın hepsi elimize düştü biz eğittik bugün bile teşekkür ederler. bu okullar mühendisi nasıl yetiştiriyor hala anlamış değilim. Mühendisin biri C ile 200 satır kod yazmış şişti sistem göçtü assemblyle yazdım yarısını takır takır çalıştı halada çalışıyor. Evet ileri matematik bilmiyoruz haklısınız sizde gidin ileri matematik gerektiren işleri yapın anlamadığınız işe burnunuzu sokmayın myoların hakkını 4 yıllık tırışka diplomanız var diye boş yere yemeyin.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



tazeytu(6.3.2010 16:28:41)
aşağıda myo bilmem ne fln yok muhendsiler işe yaramaz sanayi bölgelerinde. mühendisi sadece mecburiyetten alıyorlar yoksa işten falan anladığı yok gibi saçma sapan atıflarda bulunulmuş.iş program bilmek veya bunu onceden eğitimini almak değil nasıl ki doktor olabilmek için oss de yuksek performans gosteren ogrencılerı alıyorlarsa bm dede oyle neden yuksek puanlı ogrencileri tıp fakultelreine alıyorlar sanıyorsun?bilgiyi yorumlamak bir kapasite meselesidir bilgiyi ogrenme hızı ve yorumlama becerisidir bm de evet matematik + programlama + algoritma becerisi ogretiliyor dil de onemli değil aslında dili ogrenmekte sorun yok algoritma ondedir ve karşılaşılan problemlere mantıklı çözumler getirebilme becerisi oğretilmektedir kusra bakma myo proları bole sacma sapan laflar atmayın bilgisayar muhendisiyiz biz yazılım veya donanım değil
%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



kültür(20.1.2010 01:26:04)
en iyi diyemiyeceğim ama istanbul kültür candır :) kendini yetiştirmek isteyen çok donanımlı çıkar ordan...
%57 %0 %43
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Pardon(15.1.2010 21:35:02)
2008 yerine 2010 yazılacak.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Site sahibine(15.1.2010 21:32:48)
Copyright© 2001-2008. 8'i 9 yapınız. "Sitemizde 1 yılda 112.324 bin makele okundu!" ifadesini "Sitemizde 1 yılda 112.324 bin kere makele okundu!" diye düzeltiniz. Sitenizde o kadar makale yok.
%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



myo düşmanı(9.1.2010 15:26:12)
o zaman cumhur başkanı öss 1. si olsun başbakan öss 2. si. öss gibi bi sınava neden dünyayı bağladınız. ayrıca myoların öss haklarıda yok puanları kırılıyor biz ek puanmı istedik myo uz diye aynı şartlarla girelim istedik hatta okul puanını kaldırın biz derslerden yuksek not alıyorsak bile dedik. ama bu sistemin işine gelmedi sistem için sınıflar önemli köleler ve ucuz iş gücü önemli insanlar değil. öss gibi 3 saatlik bir sınavla insanların toplumsal sınıf kazanması ve geleceğinin belirlenmesi gerektiğini düşünen bireylerin olduğu bir toplum çürümüştür. şu an ingilizce seviyemi geliştiriyorum ve yurt dışında iş bakıyorum belki bizden tek artınız ingilizce onuda çoğunuz bülbül gibi şakıyamıyorsunuz burada mühendisler var sizin deyiminizle seckin okullardan mezun ama gelen yabancılarla kem küm ede ede anca anlaşıyorlar. bu ülke size kalsın sevgili muhendisler ben elimdeki iş tecrübem ve bilgimle her yerde iş bulurum ingilizce sorunumu hallettikten sonra.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



B.M.(9.1.2010 12:40:51)
Ya beyler buradaki sistemin yanlışlığı neyi tartışıyorsunuz ki? Bana göre insanlar mesleğini daha erken yaşlarda seçmeli ve ona göre bir eğitim almalıdır. Meslek liseleri gibi mesela... Fakat bu okullar içi boşaltılmış eğitim kurumları değil, gerçekten iyi hocalar ve iyi bir müfredat ile güçlendirilmiş okullar olmalı ve puanları da anadolu ve fen liselerinden daha yüksek olmalıdır.Buna bağlı olarak üniversite sınavında mühendisliklere girişte meslek liseleri daha önde olmalıdır, Çünkü adam zaten baştan beri kendi alanı üzerine eğitim almış. Bu bölümde okumak anadolu ve fen liselerine göre daha çok onun hakkıdır. Tabi mevcut şartlara dönecek olursak myo'lu arkadaşların söylediği gibi mühendislerin myo mezunlarının hakkını yediği filan yok. Takdir edersiniz ki mühendis olma yoluna girmiş insan lisede, üniversite sınavında ve üniversitede bir myo'ludan daha fazla ter döküyor. Elbette bir myo mezunundan daha fazla itibar görmelidir. Bunun dışında bazı arkadaşların söylediği gibi mühendislikte boş şeyler öğretilmiyor. Bu arkadaşın boş şeyler dediği matematik ve temel programlama dilleridir. Sanıyorumki myo'larda piyasada daha fazla para kazanmanızı sağlayacak c# gibi daha görsel programlama dilleri öğretiliyor. Bunlar mühendislikte de veriliyor fakat temel diller öğrenildikten sonra. Tabi herşey çalışmaya bakıyor ne okuduğunuz önemli değil. Yorumlara baktıktan sonra hayaliniz myo olmasın. Asıl meseleniz para kazanmaksa birçok özel eğitim kurumu(bilgeadam vs.) myo'da öğretilen programlama dilerini 1 yılda alasıyla öğretiyor ve dünya çapında geçerli olan microsoft yazılım uzmanı sertifikası veriyor. Neyse arkadaşlar bir anadolu lisesi mezunu ve bilgisayar mühendisliği öğrencisi olarak diyorum ki: Kim ne derse desin bu piyasada bilgisayar mühendisi bir mühendistir.
%75 %0 %25
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



myo düşmanı(9.1.2010 12:05:35)
siz myo lara düşmansınız siz biribirnize düşmansınız sizden bu ülkeye ne hayır gelecek ?
1. sınıf okullar 2. sınıf 3. sınıf diye muhendisleri bile sınıflara ayırmışsınız işiniz gücünüz ayrım yapmak ben myolarıda aynı kefeye koyun ayırmayın demek istedim. myoların 4 yıllıklardan farkı yoktur. ama siz daha içinizde parçalanmışsınız odtumu boğaziçimi diye.
%0 %33 %67
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



myo mezunlarından kötü mühendis(8.1.2010 22:33:45)
Bilgisayar mühendisliği 1. sınıftayım,myo mezunlarıyla kıyaslamayacağım kendimi. Arkadaşın söylediklerini mantıklı bulmuyorum. Mühendislerin çok daha yüksek maaşlara daha iyi işler buldukları bilinen bir gerçek. Bunun neyini tartışıyoruz ki? Bence bunları yazan arkadaşta biraz eziklik psikolojisi var ki olmamalı.
%40 %20 %40
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



myo(8.1.2010 11:09:18)
sen myo larda herhalde hiçbirşey okutulmuyor sanıyorsun donanımı biz meslek lisesinde uygulamalı gördük kapılarla tasarımlar yaptık makine dili öğrendik her sistem için. bugün plc işinde çalışan kaçtane meslek lisesi (myo değil) çıkışlı adam var gitde bir gör sanayi bölgelerinde. mühendisi sadece mecburiyetten alıyorlar yoksa işten falan anladığı yok mühendisin myo da bu temelin üstüne yazılım gördük sizin gördüğünüz herşeyi gördük hemde uygulamalı olarak. myo da eğitim iyidir ama gidenlerin çoğu ilgisiz adamlar olduğu için dersleri sallamazlar myo un adı kötüye çıkar. mühendisler sadece kitabı biliyor adama otur şunu yaz diyorsun yazamıyor ama o dersten a ile geçmiş bunasıl bir iş ? donanıma gelince adam daha işlemcinin ringlerini bilmiyor bumu donanım bilmek ? myolar mühendislerden başarılıdır ama mühendisler hakkımızı yerler hep.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum





Yazılan yorumlar tek sayfaya sığmadı. Daha fazlasını okumak için aşağıda sayfa numarasına tıklayın:
1   > 2   > 3   > 4   > 5   > 6   > 7   > 8   > 9   > 10   > 11   > 12   > 13   > 14   > 15   > 16   > 17   > 18   > 19   > 20   > 21   > 22   > 23   > 24   > 25   > 26   > 27   > 28   > 29   > 30   > 31   > 32   > 33   > 34   > 35   > 36   > 37   > 38   > 39   > 40   > 41   > 42   > 43   > 44   > 45   > 46   > 47   > 48   > 49   > 50   > 51   > 52   > 53   > 54   > 55   > 56   > 57 

Copyright© 2001-2024. Bilgisayar Mühendisleri Portalı | Bütün hakları saklıdır.